0product(en)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Kipling

Kipling

In 1987 besloten drie vrienden in de modehoofdstad van de wereld dat vrouwen kwalitatief hoogwaardige tassen nodig hebben, die uniek zijn en chic en vrouwelijk en modieus en... niet saai! Dus ontwikkelden ze een lijn van casual, kleurrijke tassen, die betaalbaar, sportief en functioneel waren, bomvol attitude maar nooit serieus, saai of bekakt. Ze noemden het merk Kipling, naar de beroemde en bereisde schrijver Rudyard Kipling. De Kipling-tassen zijn trendy maar praktisch, hoogwaardig maar betaalbaar en duurzaam maar gedurfd. Het zijn absolute must-have accessoires voor meer dan 35 miljoen vrouwen in meer dan 60 landen.

Van laag naar hoog sorteren

Artikelen 1 tot 24 van 38 in totaal

  1. 1
  2. 2
Van laag naar hoog sorteren

Artikelen 1 tot 24 van 38 in totaal

  1. 1
  2. 2

Kipling tassen

Het merk Kipling is begonnen in de stad Antwerpen in 1987, waar drie ontwerpers een nieuw idee hadden voor kwalitatief goede stoere damestassen. Tegenwoordig produceert het merk niet alleen voor vrouwen maar ook voor kinderen en mannen hebben ze genoeg te bieden. Kenmerkend voor Kipling is de aap, dit is ontstaan omdat de ontwerpers het speelse karakter in het ontwerp willen houden.

Tijdloze tassen van Kipling

Kipling produceert kwalitatief sterke en stoere tassen voor een betaalbare prijs. Kipling heeft een ruim assortiment aan trolleys, heuptasjes, koffers, damestassen en rugtassen bijvoorbeeld de back school rugtascollectie. Dit creatieve, stoere en trendy merk heeft het allemaal, een kleurrijke, stoere en tijdloze collectie met praktische heuptasjes of rugzakken voor naar school. Maar ook voor tassen voor de vakantie kan u bij Kipling terecht. Met veel opbergruimte en slijt vaste modellen is dit ideaal voor uw trip.

Waarom Kipling

✓ Stoere tijdloze damestassen, rugtassen, heuptassen en trolleys

Goede prijs- kwaliteit verhouding

✓ Zeer sterke tassen die niet snel slijten en lang mee gaan